Pazarlamanın kavramları olan ürün, tanıtım, fiyat, dağıtım. Planlama, pazar araştırması, pazar analizleri, yönetimsel kavramlar gözetilerek pazarlama ve etkinliklerinin uygulanması. Pazarlama problemlerinin çözüm yaklaşımları.
İşlenen Konular:
Hafta 1: Pazarlamanın temel kavramları Hafta 2: Pazarlama süreci Hafta 3: Pazarlama çevresi Hafta 4: Pazar araştırması Hafta 5: Pazar bölümleme, hedefleme, konumlandırma Hafta 6: Firma ve pazarlama stratejisi Hafta 7: Ara Sınav Hafta 8: Müşteri davranışları Hafta 9: Pazarlama karması (Fiyatlandırma) Hafta 10: Pazarlama karması (Ürün ve markalama stratejileri) Hafta 11: Pazarlama karması (Dağıtım kanalları) Hafta 12: Pazarlama karması (Tanıtım stratejileri) Hafta 13: Online pazarlama Hafta 14: Etik ve sosyal sorumluluk